Spolupráce je založena na důvěře a respektu. Vážíme si, že se k nám tolik klientů opakovaně vrací. Osobní přístup je pro nás zásadní.
Interim management
Dodáme vám zkušeného interim manažera s jakoukoli specializací, se kterým překlenete období personální nebo organizační krize.
KATALOG ŠKOLENÍ 2025!
Nechte si poslat náš aktuální katalog a získejte slevu 10% na vaše první školení
Co získáte
Odbornost a kvalitu
Máme za sebou více než 25 let praxe získané ve výrobním a automotive průmyslu.
Rychlost a flexibilitu
Rychlé nasazení ke stabilizaci situace, poskytnutí vedení a implementaci nezbytných změn.
Objektivní perspektivu
Objektivní úhel pohledu interim manažera a jeho široké zkušenosti mohou pomoci zavést změny ve vaší organizaci.
Vyvážený poměr cena/výkon
Náklady na interim manažery mohou být v dlouhodobém horizontu ekonomičtější ve srovnání s kmenovými zaměstnanci.
Klíč k řešení organizační krize
Překlenutí mezery při odchodu klíčového pracovníka a pomoc při výběru a začleňování nového týmu.
Spolehlivost a důvěryhodnost
Vaše informace jsou u nás v bezpečí. Interim manažeři jsou spolehliví a pracují v režimu NDA.
Kdy přizvat ke spolupráci interim managera
Absence klíčového pracovníka
Odchod klíčového člověka z firmy nebo dlouhodobá nemoc.
Projekty se specifickými požadavky
Rozšíření výroby, nový projekt nebo nastavení nových procesů.
Zvýšení požadavků ze strany zákazníka
Potřeba rozvíjet dovednosti týmu nebo zavedení nových postupů a standardů.
Zachování kontinuity procesního know-how
Vytvoření funkčního systém pro zachování kontinuity a prevenci nenadálých situací.
Mezigenerační předání firmy
Předání byznysu nebo firmy do rukou další generace, ze které se nestane noční můra.
Krizové řízení
Řešení nenadálých i dlouhodobých krizových situací. Pomůžeme vám najít řešení.
Jak služba probíhá
První krok
Analýza požadavku a upřesnění agendy projektu a cílového stavu
Druhý krok
Výběr vhodného interim manažera (osobnostní a profesní profil).
Třetí krok
Interview vybraného interim manažera se zákazníkem.
Čtvrtý krok
Uzavření smlouvy a nástup na projekt.
Poslední krok
Vyhodnocování a průběžné sledování projektu.
Co je to Interim management?
Interim management představuje dočasné zapojení zkušeného manažera do firmy, který pomáhá překonat personální či organizační krize. Díky spolupráci s interim manažerem může firma lépe čelit významným změnám, osvojit si nové znalosti a zvládnout lépe předání podniku.
Interim manažeři poskytují podporu ve zlepšování fungování společnosti, řízení změn, řízení klíčových projektů, kompenzaci absence odborných kapacit a poskytují objektivní pohled na danou situaci. Mají schopnost rychle identifikovat a řešit hlavní problémy, které mohou být odlišné od těch, které firma původně považovala za kritické.
Interim management v číslech
5 dní
průměrná doba nasazení interim managera
3-12 měs.
obvyklá doba působení interim managera
96 %
klientů by znovu najalo interim managera AJKA-SOLUTION
Proč právě s námi
87% klientů se k nám vrací
Stavíme na 25+ letech zkušeností
Více než 25 let praxe, poučení z vlastních chyb i úspěchů získáváte na svou stranu již od prvních dnů spolupráce.
Nasazení interim manažera do 3 dnů
Garantujeme přípravu nabídky do 24 hod. a výjimkou není ani nasazení interim manažera již za 3 dny.
Jak se zapojit
Chcete spolupracovat na zajímavých projektech nebo vás láka jiná konkrétní spolupráce s AJKOU? Sháníte interim manažera? Ozvěte se nám a společně něco vymyslíme.
Máte zájem o interim management? Kontaktujte nás.
Interim managment
"*" označuje povinná pole