QUALITY MANAGEMENT    -    AUDIT   -    ENGINEERING

LEAN PRODUCTION    -    OPERATIVE WORKERS   -   BACK OFFICE

EXAMPLE MANAGEMENT    -    EUROPEAN VAT RECLAIM
Naši konzultanti se velmi dobře orientují v procesu samotném. Jako auditoři jsme schopni velmi rychle identifikovat slabá místa a na základě zkušeností navrhnout nápravná opatření pro zlepšení vašich procesů, popř. rozvoj vašich dodavatelů.
 
AUDITS

Všichni konzultanti mají základní znalosti pro práci na různých pozicích uvnitř podniku dodávajícího do automobilového průmyslu.
 
OPERATIVE WORKERS

Jsme připraveni Vás podpořit při plánování a realizaci Vašich Lean Projektů.
Naši konzultanti jsou vytrénováni od úrovně green belt až po black belt. 
Realizovali jsme také mnoho projektů se zaměřením na bezpečnost a zdraví při práci.
 
LEAN PRODUCTION

Tvorba vzorových výrobních týmů.
 
EXAMPLE MANAGEMENT

Směrnice, návodky, digitalizace dat z výroby.
To jsou práce spojené s tvorbou výrobní i nevýrobní dokumentace, které můžeme pro Vaše týmy na pozadí zpracovávat.
 
BACK OFFICE


Zajišťujeme nárokování DPH zaplacené v zahraničí ve třech základních oblastech:
 
EUROPEAN VAT RECLAIM
Všechna práva vyhrazena AJKA-SOLUTION ©2018
Vytvořeno CAETUS.CZ
CZECH Republic

Aleš Kuboušek - CZ, SK, AJ, DE
email: a.kubousek@ajka-solution.cz
tel.: 00420 725 858 895
Interní auditor dle ISO 9001 a IATF 16949
Auditor ISO 14001 (životní prostředí)
Interní auditor dle ISO 13485 (zdravotnický průmysl)
Certifikovaný auditor produktu a procesu dle VDA 6.3
Audit procesu Vašich dodavatelů dle VDA 6.3. Také v oblastia ASIA (Čína, Shenzhen) ASIA - Certifikovaný auditor produktu a procesu dle VDA 6.3 (Čína, Shenzhen)
Potenciální analýza dle VDA 6.3 - vhodné při hledání a ověřování dodavatelů nejen z Asie
Logistické oddělení - interní LOG procesy, MPL
Oddělení nákupu - commodity buyer, sourcing-potential analysis-decision
Oddělení kvality - dodavatelské, výrobní, zákaznické
Projekty - vedení, operativa
Vedení G8D - skupina projektů nebo zákazníků
Naši klienti oceňují službu vyhledávání relevantních dokladů, kterou provádí přímo u zákazníka náš specialista. Ten prochází doklady za relevantní období. Vyhodnocuje, které z nich lze přidat do žádosti o vrácení DPH ze zahraničí. Nárokovatelné doklady si následně naskenuje a originály zůstávají nadále ve Vašem účetnictví.
Intercompany invoices - mezikorporační vyúčtování, kdy některé platby mohou probíhat v  rámci reverse charge, jiné s DPH.
Veškeré platby související se služebními cestami - ubytování, stravné, parkovné, PHM.
Ostatní náklady - jakékoliv další platby s DPH, ať už se jedná o pronájmy prostor v rámci výstav a veletrhů, jakékoliv nákupy služeb, omezeně i nákupy zboží.
O NÁS     |     SLUŽBY     |     ŠKOLENÍ     |     KARIÉRA     |     KONTAKT